„Luminor“ banko klientai, naudojantys mobilųjį parašą, dėl sutrikusios Registrų centro veiklos negali prisijungti prie interneto ar mobiliojo banko.
Kol Registrų centras sprendžia problemą, „Luminor“ siūlo naudoti kitą prisijungimo ir mokėjimų per elektroninius komercijos kanalus būdą: „Smart-ID“ arba kodų generatorių.
„Šiuos nesklandumus banko klientai patiria, nes „Luminor“ naudoja mobiliojo parašo sprendimą, kuris tiesiai siejasi su Registrų centru, o ne mobiliojo ryšio operatoriais“, – pranešė bankas.
„Swedbank“ atstovas Saulius Abraškevičius BNS nurodė, kad dėl sutrikusios Registrų centro veiklos banko klientai nepatiria jokių nesklandumų.
Banko SEB atstovė Ieva Kulvinskaitė sako, kad trečiadienį iki 13.30 val. banko darbuotojai negalėjo prisijungti prie Registrų centro sistemos ir atnaujinti dalies klientų duomenų ir dokumentų, tačiau šis sutrikimas jau pašalintas.
„Mūsų banko klientams paslaugas teikiame kaip įprastai, sutrikimų nefiksuojame“, – BNS sakė I. Kulvinskaitė.
„Swedbank“ atstovas Saulius Abraškevičius BNS nurodė, kad dėl sutrikusios Registrų centro veiklos banko klientai nepatiria jokių nesklandumų.
Banko SEB atstovė Ieva Kulvinskaitė sako, kad trečiadienį iki 13.30 val. banko darbuotojai negalėjo prisijungti prie Registrų centro sistemos ir atnaujinti dalies klientų duomenų ir dokumentų, tačiau šis sutrikimas jau pašalintas.
„Mūsų banko klientams paslaugas teikiame kaip įprastai, sutrikimų nefiksuojame“, – BNS sakė I. Kulvinskaitė.
Dėl neveikiančio elektroninio parašo stringa ir Užimtumo tarnybos bei notarų darbas.
Kaip BNS informavo Registrų centro atstovas Mindaugas Samkus, įstaigos elektroninio parašo paslauga veikia, tačiau keblumų gali kilti, naudojant mobilųjį elektroninį parašą. Pasak jo, problemą siekiama kuo greičiau išspręsti.
Po Vilniuje vykusios liūties pirmadienio vakarą trūkus vamzdžiui buvo užpilta Registrų centro serverinė. Dėl to sutriko įstaigos valdomų sistemų veikla.